Waar kan ik u bij helpen?

1. Waar gaat uw vraag over?
2. Uw gegevens
3. Bevestigen

Contactformulier

Hoe kunnen wij uw vraag beantwoorden?

Kies het onderwerp van uw vraag

Wilt u opzeggen? Dan kunt u ons het beste bellen op 088 - 020 1030. Zo kunnen wij uw opzegging snel en eenvoudig in behandeling nemen.
Bekijk andere manieren van opzeggen

Staat het antwoord hierbij?

    Uw opzegging aan de BankGiro Loterij wordt zo snel mogelijk verwerkt. Het is mogelijk dat uw opzegging is verwerkt, nadat de inleg voor de komende trekking is afgeschreven. Wilt u zeker weten dat uw deelname is stopgezet, belt u dan met onze Ledenservice op telefoonnummer 088 - 020 1030. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
    Wilt u geen geadresseerde reclamepost en/of e-mail ontvangen van de BankGiro Loterij? U kunt dit op verschillende manieren in orde maken. U kunt via dit formulier aangeven dat u liever geen reclamepost van de BankGiro Loterij wilt ontvangen. In de e-mailnieuwsbrieven die wij versturen, staat een afmeldlink. Of ga naar de website. Wilt u ons liever spreken? Bel ons via 088 - 020 1030. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. U kunt ook een brief met uw verzoek sturen naar: BankGiro Loterij Van Eeghenstraat 70 1071 GK Amsterdam Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclame ontvangt. Dit komt doordat sommige post en e-mails al ruim van tevoren zijn voorbereid. Wilt u ook geen ongeadresseerde reclamepost meer ontvangen? Dit kunt u voorkomen door een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus te plakken.
    De BankGiro Loterij VIP-KAART geeft gratis toegang tot 50 musea en korting op kaarten voor theater, musicals, festivals en concerten. Bovendien maakt de kaarthouder kans op het bijwonen van exclusieve evenementen en arrangementen. De BankGiro Loterij VIP-KAART is exclusief voor deelnemers van de BankGiro Loterij. Met de VIP-KAART betrekt de BankGiro Loterij haar deelnemers bij haar missie om cultuur in Nederland te steunen.  Een overzicht van de deelnemende musea en kortingen vindt u op: www.bankgiroloterij.nl/vipkaart De meeste gestelde vragen over de VIP-KAART vindt u op: www.bankgiroloterij.nl/vipkaart/vragen.htm
    Uw lotnummer in de BankGiro Loterij bestaat uit de laatste vijf cijfers van uw IBAN (rekeningnummer) en twee volgletters. De volgletters maken het lotnummer uniek. Het is mogelijk om met meerdere lotnummers mee te spelen met hetzelfde IBAN (rekeningnummer). Op uw persoonlijke pagina en op uw afschrift kunt u zien met welke lotnummers u meespeelt.
    Heeft u een Uitstapje naar keuze gewonnen? Gefeliciteerd! U ontvangt binnen vier weken na de bekendmaking van de trekkingsuitslag een brief met een code. Op www.kiesuwuitstapje.nl kunt u met de code een keuze maken uit een van de uitstapjes. Speelt u mee met meerdere loten? Ook dan ontvangt u één code. U kunt de code meerdere keren gebruiken totdat u het maximaal aantal kaartjes heeft besteld. Het is daarnaast ook mogelijk om verschillende uitjes te kiezen: bijvoorbeeld 2x2 kaarten voor 2 verschillende uitstapjes. Nadat u een keuze heeft gemaakt en bevestigd, ontvangt u de toegangskaarten per mail. Geen e-mailadres? Dan kunt u op de website aangeven de tickets per post te willen ontvangen. Daarna worden de tickets binnen tien werkdagen toegestuurd.

Contactformulier



Uw adres



Bijlagen

Contactformulier

Uw gegevens

Er is geen data beschikbaar
Foutmeldingen komen hier...