Waar kan ik u bij helpen?

Ik krijg een foutmelding op mijn persoonlijke pagina

Het kan zijn dat u zich probeert aan te melden met een bij ons onbekend IBAN (rekeningnummer) of adres.

Vul het IBAN (rekeningnummer) in waarvan maandelijks uw inleg voor de BankGiro Loterij wordt afgeschreven en het adres dat in onze administratie bekend is.

Heeft u nog vragen? Bel dan met onze Ledenservice via 0900 - 300 1600 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Wij helpen u graag verder.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke pagina?
Wat zijn de contactgegevens van de BankGiro Loterij?
Ik heb de e-mail met de activeringslink niet ontvangen
Wanneer wordt de inleg afgeschreven?