Waar kan ik u bij helpen?

Ik heb de e-mail met de activeringslink niet ontvangen

Uw activeringslink wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven tijdens de registratie.

Het kan zijn dat het e-mailbericht bij de ongewenste berichten (junk/spam) is beland. Wilt u een nieuwe activeringslink ontvangen? Bel dan naar onze Ledenservice via 088 - 020 1030. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke pagina?
Ik ben net deelnemer geworden en ik kan geen persoonlijke pagina aanmaken
Ik heb geen bevestiging van mijn deelname ontvangen
Hoe kan ik mij afmelden voor de e-mailservice van de BankGiro Loterij?
Ik wil meer informatie over de VIP-KAART