Waar kan ik u bij helpen?

Ik heb de e-mail met de activeringslink niet ontvangen

Uw activeringslink wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven tijdens de registratie.

Het kan zijn dat het e-mailbericht bij de ongewenste berichten (junk/spam) is beland. Wilt u een nieuwe activeringslink ontvangen? Bel dan naar onze Ledenservice via 0900 - 300 1600 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Ik ben net deelnemer geworden en ik kan geen persoonlijke pagina aanmaken
Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke pagina?
Ik krijg een foutmelding op mijn persoonlijke pagina
Heb ik deze maand een prijs gewonnen?
Waar vind ik de uitslagen van de BankGiro Loterij?