Waar kan ik u bij helpen?

Ik heb mijn adres gewijzigd, maar ik ontvang nog steeds post op mijn oude adres

Het spijt ons dat u post heeft ontvangen op uw vorige adres. Op uw persoonlijke pagina kunt u nakijken of uw adreswijziging al door ons is verwerkt.

Als uw adres nog niet is aangepast, dan kunt u uw verhuizing meteen via uw persoonlijke pagina doorgeven. U kunt op de website een persoonlijke pagina registreren.

Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode in verband met post die al klaar ligt voor verzending en niet meer onderschept kan worden.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Hoe wijzig ik mijn adres?
Hoe kan ik mij afmelden voor reclamepost van de BankGiro Loterij?
Welke gegevens kan ik wijzigen via Mijn BankGiro Loterij?
Hoe kan ik één of meer loten opzeggen?