Waar kan ik u bij helpen?

Ik ben de BankGiro Loterij VIP-KAART kwijt of beschadigd

Wat vervelend dat u uw BankGiro Loterij VIP-KAART bent verloren of dat de kaart is beschadigd. Als u uw BankGiro Loterij VIP-KAART kwijt of verloren bent, kunnen wij u een nieuwe kaart toesturen. De oude kaart wordt dan geblokkeerd. Neem contact op met onze Ledenservice via telefoonnummer 088 - 020 1030 (ma-vr 09.00 – 21.00 uur en za 10.00 – 16.00 uur). Wij sturen u dan een vervangende kaart toe.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Ik wil een tweede VIP-KAART aanvragen
Ik wil meer informatie over de VIP-KAART
Heb ik deze maand een prijs gewonnen?
Met welke lotnummers speel ik mee?
Waar vind ik de uitslagen van de BankGiro Loterij?