Waar kan ik u bij helpen?

Hoe kan ik een klacht doorgeven?

Neemt u alstublieft contact op met onze Ledenservice. Wij proberen u direct een oplossing te bieden.

Het telefoonnummer is 0900 - 300 1600 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. U kunt uw klacht ook aan ons doorgeven via het contactformulier.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Ik ben het niet eens met een afschrijving van de BankGiro Loterij
Is een medewerker van de BankGiro Loterij bij u aan de deur geweest?
Ik heb betaald voor mijn lot, maar wil mijn geld terug. Kan dat?
Kan ik op een andere manier betalen dan via automatische incasso?
Wat zijn de contactgegevens van de BankGiro Loterij?